Re: Przeglądanie pliku *.txt w DOS-ie ?

Autor: Pawel Tadejko (ptad_at_box.zetobi.com.pl)
Data: Wed 31 Dec 1997 - 10:37:32 MET

>Nie chodzi mi o zwykłe przeglądanie pooleceniem "type", ale o coś takiego
>aby tekst (długi, wiele lini) przewijał się przez ekran podobnie jak w "Star
>Wars" tyle, że od dołu do góry - nie w głąb ekranu.
>
>Proszę o konkretne porady, a głupie komentarze lepiej sobie darować bo
>szkoda czasu i pieniędzy.

Chodzi Ci o plynne przewijanie linia po linii.
Chyba nawet widzailem kiedys cos takiego
jako info o BBS czy cos

sprobowalbym x2ftp.oulu.fi

A wiec tak - to dluga historia

chodzi o programowanie sterownika VGA przez rejestry
rejest scan line - czy cos
po synchronizacji pionowej dopisanie linii
i tak w kolko

cos takiego (podobnego) kiedys robilem a asemblerze

pTad