Re: Jaki dobry modem ?

Autor: Przemyslaw Adamski (padamski_at_kki.net.pl)
Data: Wed 31 Dec 1997 - 04:59:24 MET

On Mon, 29 Dec 1997 19:22:47 +0100, "Piotr Domagalski"
<fraq_at_kki.net.pl> wrote:

>Jak polecicie dobry, szybki modem ale zeby byl
>dobry na slabych liniach(moja trzeszczy...) Moze
>U.S. Robotics Sporster ? Chodzi mi o taki model
>abo go latwo rozszerzyc do 56 (albo zeby juz byl)
>no i chyba najlepiej x2 (bo chyba lepszy)
Uzywam w pracy Sprstera Flash'a upgredowanego do 56k.
Chodzi jak zloto. Lacze sie z Multinetem i zawsze predkosc >40000 bps.
Moznana toto kupic wlasnie w Multinecie (Wroclaw) za ok 550zl netto
(oni ugreaduja) widzialem taniej w Robomatiku (ale bez upgreadu) nie
bardzo wiem jak chodzi na b. zlych laczach ale ja nie mam najlepszych.
Jak rozmawiam przez telefon to slysze inne rozmowy i to z kilku linii.
czesc.