Re: glosniki i monitory

Autor: slawek (sd000001_at_polbox.com)
Data: Tue 30 Dec 1997 - 15:08:51 MET

Mariusz Cieślak wrote in message <34A8C4FC.957C49BC_at_polbox.com>...
>popieram zdanie, ze glosniki z monitorami sa dla ludzi nie majacych
>zielonego pojecia o multimediach i dla optimusowcow ktorzy kupuja
>"markowe" komputery.
>Z tego co wiem to prezes optimusa ma na imie roman a nie marek.

Monitory z glosnikami zajmuja mniej miejsca na biurku.
Oprocz gier komputerowych, a rozumiem ze tu wszyscy maja wiecej lat niz
siedem,
do czego tak na prawde wykorzystuje sie te glosniki?

nie ma o czym mowic

co do zas multimediow i ich produkcji to i tak najlepszy jest zewnetrzny amp
i dobre glosniki.