Re: Moj Free Agent zle dopisuje "watki" w listach dyskusyjnych - ktos pomoze?

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Tue 30 Dec 1997 - 11:28:12 MET

On Mon, 29 Dec 1997 22:08:59 GMT, miron.kobelski_at_usa.net (Miron Kobelski)
wrote:

>Witam! Wysylam tu wiadomosc po raz pierwszy - nawet nie bardzo wiem
>czy jest ona na temat - ale a nuz ktos sobie juz z tym moim problemem
>poradzil?
>
>Problem jest taki - gdy chce moim Forte Free Agent 'em odpowiedziec na
>usnetowy post, to zamiast "dopisac" go jako watek do niego tworzy
>nowa wiadomosc, tyle, ze w temacie dodaje "Re:".
>Uwazam, ze posty na ten sam temat powinny byc razem - dlatego
>strasznie mnie to wqrza - jesli ktos chcialby pomoc do niech da znac
>na e-maila, albo tutaj - w grupie - z gory dzieki!

W oknie z tytulami postow - klikaj na listwe (po lewej stronie) az sie
pojawi podkreslony napis Thread.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --