Re: Polaczenie z internetem.

Autor: Piotr Adamczyk (adamczyk_at_cut_it.ci-1.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 30 Dec 1997 - 00:35:53 MET

Radarek2 <Radarek2_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<34a6de42.0_at_news.tpnet.pl>...
> Czy ktos zna program ktory potrafi powtarzac probe polaczenia jezeli linia
> jest zajeta,
> az do skutku lub wiele razy w krotkich odstepach?

Dial Up z Windy ... hm ...
Ja osobiście używam DynamIP
- łączy do skutku
- sprawdza po kolei wszystkie wpisane numery tel
- po połączeniu sprawdza pocztę dla wielu kont
- i wiele innych przydatków (>1MB)

 DynamIP v3.02 w/ DIPS support.
 Freeware (!!!)
 http://DynamIP.home.ml.org/

ps.
Nie mam NIC wspólnego z autorem/producentem/....... (no$).

Piotr Adamczyk

--
Pozdrowienia, życzenia udanego Sylwestra
    i Szczęśliwego Nowego Roku