Re: SAMPO Alphascan 520

Autor: Dariusz Krol (baks_at_slip.net)
Data: Tue 30 Dec 1997 - 08:41:05 MET

On Sun, 28 Dec 1997 18:07:58 GMT, raf927_at_polbox.com (Rafal
Wozniakowski) wrote:

> Czy uzytkownicy tego monitora moga mi powiedziec, czy normalne jest
>to, ze w czasie przelaczania na wyzsze rozdzielczosci slychac taki
>charakterystyczny trzask i czy w trakcie przejscia w tryb uspienia
>kazdy z nich wydaje z siebie szum (niestety nie przypomina to fal
>morskich ;-) )? Prosilbym o w miare szybka odpowiedz. Dzieki.
>

> = RAF =
Witaj
To zupelnie normalne.... kumpel ma ten monitor i ma takie same
problemy, a na dodatek ma jeden wiecej. Obraz jest przekrzywiony lekko
w prawo... i nie da sie tego prosto naprawic...zreszta ja na 14 mam
podobne.
                Baks

       Dariusz Krol
       IRC: BAKS