Re: monitor PHILIPS ... ma wiatry

Autor: Adam Markowski (markows_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Mon 29 Dec 1997 - 19:33:18 MET

At 18:11 29.12.97 +0100, you wrote:

>Przeprowadzilem takie oto doswiadczenie:
>Zanioslem monitor do kuchni (bo tam mam gniazdka z uziemieniem) i
>wlaczylem. Poniewaz nie bylo zadnego sygnalu na wejsciu, to monitor
>przeszedl do stanu SUSPENDED i ku mojemu wielkiemu niezadowoleniu
>wydawal z siebie ten dzwiek.

  Sprobuj czy jak powietrze jest wilgotne to objaw sie pojawia.?
  Czy glosniki maja swoj wzmacniacz ?
  Jesli tak to prawdopodobnie wskutek wysokiej impedancji wejsciowej
  wejscie zalapuje zaklocenia powstajace przy "rozladowywaniu sie
  kineskopu".
  Rada to doczepienie na wejsciu jakich opornikow np 50kOmow miedzy
  drut sygnalowy a drut masy lub ekranu.