Drukarka Oki 393 Elite (wersja sieciowa?)

Autor: Szymon Zasada (szymonz_at_hotmail.com)
Data: Sun 28 Dec 1997 - 20:34:32 MET

Prosze o pomoc. Kupilem drukarke Oki 393. Jest to drukarka sprowadzona
prawdopodobnie z Niemiec. Ma inne podloczenie. Moge ja podlaczyc do portu LPT
i COM, ale komputer jej nie widzi. W serwisie powiedziano mi ze jest to wersja
sieciowa tej drukarki i ze potrzebny jest specja;ny kabel za ok 600 zl. Czy
ktos moze mi sprzedac taki kabel lub podac inne rozwiazanie.