Re: Szukam karty EGA

Autor: Virus (virus_at_free.in.com.pl)
Data: Mon 29 Dec 1997 - 18:02:35 MET

Sorka, ale nie moge wytrzymac

> Szkola podstawowa poszukuje do nowo powstajacego laboratorium
komputerowego

nowo postajace laboratorium, czy muzeum komputerowe

A teraz tak powaznie gdyz wiem jaka kase ma oswiatowka

> nastepujacego sprzetu:
> 1. Karta graficzna EGA

tylko gielda, lub ktos ma w piwnicy (bardziej popularna jest karta herkules
lub CGA niz ta)

> 2. Sterownik do dysku ST251 42 MB

co to znaczy sterownik? Sterownik sprzetowy(???)
A moze chodzi o to ze trzeba to "jakos" zainstalowac w komputerze.
W BIOS'ie powinno sie ustawic definicje dysku na 17 lub 21 (jezeli dobrze
pamietam).

> 3. Sterownik do dysku NEC, podobno 160 MB, typ D5655 P/N 134 -
500588-602, NEC LR 56913 wyprodukowanego w 1990:07:19.

Jezeli sa to dyski IDE (tak jak i te wczesniejszy) to najlepiej podlaczyc
sie do komputera z Auto Detekcja HDD. Wtedy odczytasz wszystkie parametry.
Ustawisz je BIOS'ie zrobisz fdisk, format /s i z glowy

Virus
Legia Warszawa