Procesory Help!

Autor: Pawel Pawlowski (worlock_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 29 Dec 1997 - 13:47:49 MET

Witam wszystkich.

Prosze o mala przysluge.

Czy ktos nie ma dostepu do majnowszych danych procesorow Intel AMD oraz
Cyrix Pentium II itp (w technologii MMX tez) wraz z ich danymi
technicznymi i wydajnoscia (wzgledna).Interesuja mnie takze struktura i
roznice w poszczegolnych kosciach VX HX TX FX itp.

Czy ktos nie zna stron poswieconych temu tematowi.
Wiem ,ze jest ich duzo,ale trudno znalesc dobra strone tego typu.

Z gory bardzo dziekuje.

Odpowiedzi prosze wysylac na news`y albo na e-mail:enderx_at_polbox.com

Bywajcie.