Re: Zasilacz

Autor: Antoni Goryl (eegoryl_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 29 Dec 1997 - 12:57:51 MET

Jacek Osiecki napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam!
>
>Pilnie muszę kupić zasilacz... preferowany ATX.
>Czy ktoś nie wie, gdzie w Krakowie można coś takiego kupić? Pytałem w
>Commpolu, ale tam nie sprzedają zasilaczy ot tak... :(((
>
>Pomóżcie! - mój zasilacz ledwo żyje, chłodzony coolerkiem od procesora...
>
>Pozdrowienia i życzenia szczęśliwego Nowego Roku :)
>--
>/--------------------------------------------------------------------------
-\
(012)6455787|

Uwaga:
Na Wadowickiej (tam, gdzie giełda) sprzedają podobno nowe (i tak wyglądają,
ale pochodzą z demontażu, chociaż pewnie nigdy nie chodziły) zasilacze (60
zł), ale cała seria jakaś trefna (chyba o tym wiedzą, bo przyjmują
reklamację bez dyskusji) - nie trzymają parametrów, bo po chwili pracy pod
obciążeniem napięcie spada o około 2-4 V poniżej znamionowego. Są to zwykłe
zasilacze, nie ATX. Niedawno przerabiałem problem zasilacza i skończyło się
zakupieniem nowej, najtańszej obudowy w Compolu.

Wydaje sie, ze nowy, sprawny i za rozsądną cenę (!) zasilacz jest w Krakowie
nie do zdobycia!

Gdyby jednak ktos znalazł jakieś miejsce (w Krakowie), prosze, niech da znać
- będę wdzięczny, bowiem ze starej obudowy mogę jedynie zrobić klatkę dla
kanarka.

Pozdrawiam

Antoni Goryl
eegoryl_at_cyf-kr.edu.pl