Re: ftp przez e-mail

Autor: Jacek Kolodziejczyk (trach_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 29 Dec 1997 - 12:28:18 MET

Dnia Sun, 28 Dec 1997 19:12:23 +0100, "Leszek Sagalara"
<sagalara_at_priv.onet.pl> napisał:

>Ireneusz Zielinski napisał(a) w wiadomości:
><349feaa6.247992844_at_news.onet.pl>...

[ciach]

>list z zamówieniem, bez tematu, a w treści dajesz komendy ftp, np.:

Można wydać komendę: help - i wtedy otrzymasz listę komend używanych
przez dany serwer, wraz z opisem.

>Ograniczenia:
>rozmiar pliku musi być mniejszy niż 17 MB, w czasie jednej sesji nie można
>ściągać więcej niż 5 plików.

Nie wiem jak inne, ale mój ulubiony ma ograniczenie 1MB. Jeżeli
ściągany plik ma powyżej tego rozmiaru, to jest automatycznie dzielony
na części. Później jest z tym trochę kłopotu. Korzystam z Eudory
(transfer) i Uudview (do łączenia i oddekodowania).

>Więcej jest w pismie "INTERNET" nr 5/97.

Jacek

Jacek Kolodziejczyk
trach_at_priv.onet.pl
http://friko.sos.com.pl/~jacenty