Re: Zasilacz ATX - pytanie

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Mon 29 Dec 1997 - 06:31:30 MET

Heh.. Ja swego czasu wygonilem pare partii obudow spowrotem do
dystrubutora dlatego, ze nie dzialaly bez obciazenia (podlaczam zasilanie
do obudowy i jakis wiatraczek i patrze czy kreci przed zlozeniem - dobry
zasilacz, choc nie powinien byc uzywany bez obciazenia, bedzie krecil
normalnie). Wiec faktycznie dobre zasilacze BEDA dzialac bez, lub z malym
obciazeniem, chociaz nie powinno sie ich w ten sposob dluzej uzywac.

karpio