Re: Konflikt?

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sun 28 Dec 1997 - 23:59:12 MET

At 18:46 12-28-97 +0100, you wrote:
>Wlasnie jestem po siodmej reinstalacji Win95 w ciagu 3 dni...
>Problem zaczal sie od momentu zainstalowania sterownikow do karty
>sieciowej 3COM Ethernet Combo 10Mb PCI. Instalacji przebiegla
>pomyslnie, zadnych konfiktow przerwan (na 100%) ani innych. Restart
>systemu i... "blad ochrony systemu windows"...

>Any ideas?
>Pozdrawiam, Lukasz Wedrocha - LukPlastMan
>===================================================================
>The Immortals - Quake Clan Page: http://www.quake.org.pl/klany/im
>The Immortals e-mail: klanim_at_quake.org.pl
> [...]

  Chyba glowna przyczyna twoich klopotow jest za dlugi SIG
  ja sie tam na W95 nieznam ale zawsze jak ktos instaluje karte
  sieciowa to sie go pytam czy w config.sys wylaczyl obszar
  pamieci uzywany przez karte z obszaru uzywanego przez EMM386.EXE
  to sie robi taka opcja x=d800-dfff (tu adresy wziete z sufitu)

--
Romek
______   Pecetologia to nauka doswiadczalna   ______