Re: Zasilacz ATX - pytanie

Autor: Jaroslaw Cichorski Jr. (amart_at_pol.JUNKMAILPROTECTION.pl)
Data: Sun 28 Dec 1997 - 20:49:54 MET

lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) wrote:

<SNIP>
>Masz ciekawa definicje szanujacego sie producenta :-)

>Chyba wszystkie pecetowe zasilacze ktore mialem okazje probowac bez
>obciazenia dzialaly pieknie.

A ja wprost przeciwnie - nie spotkalem zadnego PCtowego zasilacza,
ktory by dzialal bez obciazenia (inna sprawa, ze nie szukalem zbyt
intensywnie akurat pod tym katem)

--------
Jaroslaw Cichorski Jr.
e-mail amart_at_pol.JUNKMAILPROTECTION.pl
UWAGA Adres niewazny!
Prosze usunac JUNK MAIL PROTECTION. zeby otrzymac prawidlowy adres.
This message was not tested on animals.