Re: Jaki monitor 17" kupic?

Autor: Toczek (Toczek_at_kki.net.pl)
Data: Sun 28 Dec 1997 - 14:41:52 MET

On Sat, 27 Dec 1997 12:42:55 GMT, pawel.szczecinski_at_ceti.com.pl (Pawel
Szczecinski) wrote:

>Witam!
>
>Przymierzam sie do kupna monitora 17", ale nie wiem jaki kupic i co
>brac pod uwage. Monitoruf jest jak mrofkuf i nie wiem jaki wybrac. Co
>sadzisz monitorach Belinea, albo Panasonic, a moze jeszcze cos innego?
>
>Jesli wiesz choc troche o tym (lub sam masz jakis dobry monitor i
>jestes z niego zadowolony) napisz do mnie na moj prywatny adres.
Wiem co nieco o dobrych monitorach ViewSonic.
Jestem szczesliwym posiadaczem modelu 15GS. Parametrami nie rozni sie
od dobrych 17", od reki posiada 3 letnia (pelna) gwarancje producenta,
z obsluga w Polsce. Jest to wspanialy monitor, jestem z niego
niezmiernie zadowolony, mam nadzieje, ze bedzie mi sluzyl latami. Jego
najwieksza wada jest niestety cena - jest co najmniej 50% drozszy od
konkurencji... Moim zdaniem jest wart swojej ceny.
Jesli chodzi o 17" maja w ofercie cala game - od "Ekono" :-), do Pro.
Z tego, co wiem, zadnego z nich nie musza sie wstydzic.
Pozdrawiam

--
Toczek; UIN:1007443
Toczek_at_kki.net.pl