Re: SIMM i DIMM razem na plycie Pentium ?

Autor: Krzysztof Paweł Szymański (chris_at_use.com.pl)
Data: Sun 28 Dec 1997 - 19:06:19 MET

Mozna, ale trzeba zwrocic uwage na to aby dwa SIMM-y nie zajmowaly tego
samego banku pamieci co jeden DIMM, nalezy takze zwrocic uwage na to aby
wszystkie moduly pamieci tj. 2 SIMM-y i 1 DIMM byly tego samego rodzaju
(EDO, FPM), w przeciwnym razie przy mieszaniu modulow np: SIMM FPM lub EDO
oraz DIMM SDRAM traci sie na szybkiej pracy DIMMa. Mieszanie modulow pamieci
nie jest zalezne od chipsetu, ja mam TX-a i bez problemu moge mieszac
moduly - podobnie bymo jak wchodzily do uzytkowania SIMM 72pin a na plytach
byly podstawki pod SIMM 30pin.

KaPeS

<68579k$du1$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...