Odp: Niech żyje Optimus!

Autor: Dariusz Zmokly (ak8735_at_kki.net.pl)
Data: Sun 28 Dec 1997 - 16:12:20 MET

> btw: ciekawy problem: majac akcje optimusa jestam jakby jesgo
> wspolwlascicielem. wiec powinni odpowiedziec na moje pytanie. i co
> najmniej naprawic mi komputer (zakladam, ze kupilem go w _tej_firmie_)

Na Walne Zgromadzenie mozesz sie wybrac jesli posiadasz chocby 1 akcje.
Jesli w planie obrad bedzie punkt "Dyskusja na tematy ogolne" to masz prawo
zadawac pytania dotyczace dzialalnosci firmy . W tym takze poruszac sprawy
dotyczace jakosci serwisu.

Komputera nie musza ci jednak naprawic.

Podobno jesli na Zgromadzeniu nie ma zbyt wielu ludzi to mozna sie zalapac
na niezla impreze. Moja kolega kiedys pojechal do Rafako i bawili sie cala
noc u wiceprezesa bo wlasnie zona wyjechala.

pozdrowienia
Dariusz Zmokly
ak8735_at_kki.net.pl