Re: Niech żyje Optimus!

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Sun 28 Dec 1997 - 16:00:41 MET

Jaroslaw Lis wrote:

> [...]

hihi ...
dywidendy sa takie smieszne ze zainteresowanie nimi jest raczej znikome.
natomiast image firmy ma wplyw na wynik finansowy optimusa.
wiec jesli sa zainteresowani wynikiem fianasowym ...

> I o ile dobrze pamietam prezes Kluska ma ciagle wystarczajaco duzo
> uprzywilejowanych akcji, zeby zachowac kontrole nad firma :-)

i co z tego ? zachowac kontrole a odpowiadac na klopotliwe pytania to sa
dwie, zupelnie rozne, rzeczy :)))

> P.S. Akcjonariusze powinni byc zainteresowani nie tylko wynikami
> finansowymi, ale tez "image" firmy i przyszloscia tych wynikow.
> No chyba ze zamierzaja sprzedac udzialy za pare dni.

wlasnie. jesli chce zadac takie pytanie na walnym to jesli zapytam
wprost *dlaczego macie taki (...) serwis* - zostane zakrzyczany. a jasli
zapytam (y?) dlaczego psujecie image firmy przez to, ze tolerujecie
takie (...) itd. nie zostane zakrzyczany. i pewnie beda chcieli zeby
kluska odpowiedzial na pytanie :)))

btw: ciekawy problem: majac akcje optimusa jestam jakby jesgo
wspolwlascicielem. wiec powinni odpowiedziec na moje pytanie. i co
najmniej naprawic mi komputer (zakladam, ze kupilem go w _tej_firmie_)

pozdrowka
marko

Marek Sokol             phone:+4822347804
Member of the Polish Insurance Society
mailto:marko_at_lords.com  mailto:msokol_at_polbox.pl
	mailto:msokol_at_cyberspace.org