Re: Wykaz polaczen modemowych 4.2

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sun 28 Dec 1997 - 15:03:43 MET

On 1997-12-26 yasf_at_geocities.com said:

>Oczywiscie. Plus szacunkowy czas komutacji modemów.
>Wydaje mi sie, ze Stanislaw podejrzewal, iz Wykaz liczy
>czas polaczenia od momentu wybrania numeru.

Stanislaw za dlugo bawi sie modemami aby musial
w tej materii cos podejrzewac ;-)))
Wykaz "liczy" czas od zapisow w LOG a te musza
opierac sie na sygnalach/komunikatach otrzymanych
od modemu. Jak program jest "inteligentny" to pozwala
ustawic czas negocjacji, ktory dodaje do otrzymanego
z LOG'u jak to powyzej napisales. Ten czas nie jest staly
i zalezy od tego jakie modemy ze soba negocjuja i jaki jest
stan linii (czy sa zaklocenia) wiec zawsze te "obliczenia"
stanowia jakies przyblizenie rzeczywistego czasy trwania
polaczenia. Te niedogodnosci usuwa dopiero ISDN gdzie
(w/g uzytkownikow) czas jest liczony precyzyjnie.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive