Re: Re zamiast Odp w Outlooku

Autor: Andrzej Briske (falckpoz_at_pol.pl)
Data: Sun 28 Dec 1997 - 13:47:48 MET

>Jak zmusić Outlooka z IE 4 by zamiast Odp pisał Re? Jest na to jakiś
>sposób?
>

>Michał Piotrkowicz
>ICQ: 3385982
> moll47u_at_ic.com.pl

W IE 3.1 odpowiedzialnym za zmaine Odp: na Re: był plik mailnews.dll . W
Outlooku jest to inny plik *.dll . Jakieś pół roku temu znalazłem w sieci
program , który zmieniał sławne Odp: na Re: . Działało to bardzo dobrze .
Myślę , że nie ma rzeczy nie możliwych , napewno ktoś z listowiczów
znajdzie odpowiedz na to pytanie jak zmienić zawartość odpowiedzialnego
pliku .
Na tej liście są naprawdę również bardzo mądrzy ludzie . Jeśli ktoś
znajdzie sposób proszę o info na priv .

Pozdrawiam

Andrzej.Briske_at_usa.net