Re: Klawiatury

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sun 28 Dec 1997 - 11:16:27 MET

At 01:04 12-28-97 +0100, you wrote:

>Z jakiego powodu pisanie polskich literek na nowych klawiaturach jest
>meczrnia ? Jaka cecha nowych klawiatur jest za to odpowiedzialna ?

  Tam gdzie kiedys byl klawisz Alt teraz jest bandera z krzyzykiem.

  Wprawdzie mnie pod W3.11 to bardzo na listach dyskusyjnych nie
  przeszkadza bo w razie pomylki (zamiast Alt a jest flaga a
  to drajwer klawiatury po prostu stawia literke a) ale tak dla
  scislosci to nawet pisarze dwupalcowi tez sie tym denerwuja.

  A porzadnej tradycyjnej klawiatury z klikiem to juz nigdzie
  kupic nie mozna.

--
Romek
______   Pecetologia to nauka doswiadczalna   ______