Re: KKI czy warto??

Autor: Kaminari (kaminari_at_kki.net.pl.NOSPAM)
Data: Sat 27 Dec 1997 - 18:25:45 MET

ak8735_at_kki.net.pl (Dariusz Zmokly) wrote:

> Mam konto na kki od kilku miesiecy.
> Czasami przez kilka dni nie mozna sciagac poczty.
> Ostatnio mialem taki problem tydzien temu. Przez dwa dni konto bylo gluche.
> Jednak nie zdarza sie to czesto. Jak na razie nie ma tez zbyt wielu reklam.
> Zostaje wiec jeszcze w kki. Jednak jesli problemy z dostepem do konta beda
> sie powtarzac dam sobie spokoj.
Mialem tylko dwa razy problemy z tym konem - raz, kiedy cos wysiadlo w
telekomunie u mnie w Rzeszowie i wlasnie jakis tydzien temu,
kiedy to w kki zmieniali sprzet i przenosili konta na nowy, szybszy i
pojemniejszy.
Piotr Sadowski - Kaminari -
Prosze usunac NOSPAM z adresu
Jestem za Gargamelem ! :-)