Re: Czy HP6L to GDI ???

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Sat 27 Dec 1997 - 17:28:02 MET

Andrzej Paszkowski wrote:

> Witam
> Moze ktos z was sie orientuje, czy drukarka HP 6L dziala jako GDI.
> Wedlug mnie wszystko na to wskazuje, ale w opisie tej drukarki na
> stronie www.hp.com nic takiego nie napisali.

heh.. gdi to nie jest w pelnym tego slowa znaczeniu.
masz dwa rodzaje driverkow (pod w95)
-pcl5e
-host based

w host based - dziala jak gdi. w pcl'u - jak nie gdi (jezyk opisu
strony. nie jest to postscript, ale jednak).

pod inne systemy jest tylko driver pcl5e.

pozdrowka
marko

Marek Sokol             phone:+4822347804
Member of the Polish Insurance Society
mailto:marko_at_lords.com  mailto:msokol_at_polbox.pl
	mailto:msokol_at_cyberspace.org