Re: Klawiatury

Autor: Piotr Sut (transam_at_lodz.pdi.net)
Data: Sat 27 Dec 1997 - 14:32:24 MET

Połóweczki BTC mają tę wadę, że trochę się rozjeżdżają, ale z kolei dają
pewne możliwości ustawienia, których nie daje pełna klawiatura
ergonomiczna. Teraz jednak, mając te połówki, wybrałbym chyba klawiature
złączoną.

I jeszcze jedno. Gdzieś na serwerze małomiękkiego jest (bodajże
KernelTools) jest programik do zamiany klawiszy windowsowych - bardzo
przydatne przy nowych klawiaturach, bo bez tego pisanie polskich literek
jest męczarnią.

Pozdrawiam
Piotr Sut

Piotr Przyłucki <piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule
<01bd124c$f28419c0$LocalHost_at_duzy>...