Re: Czy HP6L to GDI ???

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sat 27 Dec 1997 - 16:22:34 MET

At 13:09 97-12-27 +0100, you wrote:
>Witam
>Moze ktos z was sie orientuje, czy drukarka HP 6L dziala jako GDI.

   Z tego co ja sie orientuje to nie jest drukarka GDI.
   I watpie czy HP robi jakies drukarki GDI.

>Wedlug mnie wszystko na to wskazuje, ale w opisie tej drukarki na
>stronie www.hp.com nic takiego nie napisali.
>I jeszcze jedno: czy mozna na tej drukarce wydrukowac grafike
>calostronicowa na A4 przy rozdzielczosci 600x600. Bo wedlug moich
>obliczen potrzebne jest do tego 4,5 MB pamieci drukarki, a 6L ma tylko
>1 MB.

  W nowszych modelach stosuje sie kompresje obrazu drukowanego
  i ta drukarka z pamiecia 1 MB dziala jakby miala 2 MB RAMu
  albo troche wiecej. Oczywiscie jak wiadomo sa takie obrazki,
  ktorych sie nie da skompresowac algorytmami stosowanymi przez HP
  wiec moze sie zdarzyc, ze sie bardziej skomplikowany obrazek
  nie wydrukuje.
  Te przypadki gdy cos sie nie chcialo wydrukowac to byla zwykle
  wina programu drukujacego:
  Np Excel czasami odmawia drukowania niektorych szczegolow tabel.
  Paint Shop Pro czasami sie rozwala gdy sie mu kaze drukowac
  na calej stronie obrazek o wymiarach 200x200 pixeli.

--
Romek