wav > telefon

Autor: Jacek Kolodziejczyk (trach_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 27 Dec 1997 - 13:40:37 MET

Witam!
Już pytałem o to na win95 (bez odpowiedzi), więc spytam jeszcze tu.
Jak odtworzyć plik .wav przez słuchawkę telefoniczną ?
Mam modem (Request) voice i automatyczna sekretarka z WinFax'a
spokojnie się odtwarza (czyli jest to możliwe).
Próbowałem kombinować np. z UniCom'em, który dołączył mi do systemu
urządzenie 'Wave device for Voice modem' i w 'Multimediach' pojawiło
się :
Voice Modem Wave #00 Line
Voice Modem Wave #00 Handset
Game Compatible Device
Po wybraniu któregoś z tych urządzeń do odtwarzania plików
dźwiękowych, w momencie otwarcia pojawia się ostrzeżenie, że
'Sprzęt audio nie może odtwarzać plików typu takiego, jak aktualny'
W 'Multimedia' - 'Zaawansowane' jest urządzenie audio dla Rockwell
Voice Modem Serial Wave Device, ale niestety jest tam znacznik przy
'Nie mapuj przez to urządzenie' i nie sposób go wyłączyć (wyłączyć się
da, ale po restarcie i tak wraca do zaznaczenia, a o restart się
upomina).
Ma ktoś jakieś propozycje ?

Jacek

Jacek Kolodziejczyk