Re: Jaka karta do przetwarzania obrazu video??

Autor: Robert Slawinski (rslawins_at_pratt.edu)
Data: Fri 26 Dec 1997 - 20:12:44 MET

> Posiadam wspomnianom MIRO DC30 i muszę Ci powiedzieć,
> że jest rewelacyjna. Jakość obrazu świetna (zależy to także
> od ustawionego stopnia komresji) i działa bez oporów.
> Ja prowadzę wideorejestracje i na niej montuje wszystkie
> filmy - sprawdza się naprawdę świetnie.

ja mam avmaster. kupilem ja dlatego, ze jako jedyna miala drivery pod
nt. z nowymi driverami ver. 1.2 chodzi bez zadnego bolu. miro dc30 ma
juz bete driverow pd nt, ale z tego co wiem sa jeszcze niesamowicie
zarobaczone. mozesz to potwierdzic jesli uzywasz NT?
innymi kartami na poziomie sa editbay firmy dsp i targi z serii 1000 i
2xxx/xxx, ale targi to juz drozsze rzeczy. no i oczywiscie jest
renomowana perception z dsp. <rs>