Re: Jak scrackowac trzydziestodniowy shareware?

Autor: Rafal Neska (rneska_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 26 Dec 1997 - 17:48:05 MET

On Thu, 25 Dec 1997 13:08:35 GMT, tomahalk_at_polbox.com (Halk) wrote:

>A co moze Ty masz karte kredytowa? Problem nie wtym, ze jestem biedny
>jak mysz koscielna, tylko w kwestii technicznej.

LUDZIE !!!!!
Dostanie w tym kraju karty kredytowej jest dziecinnie proste !!!! i
tylko totalny len lub bezrobotny nie moze jej otrzymac !!!!
Nie migajmy sie wiec tym , ze nie mamy kart bo jesli ich nie mamy to
tylko z wlasnej niecheci.

P.S.
Maxymalnym leniom polecam udanie sie do banku PKO SA i zalozenie ROR
(rachunek oszczednosciowo-rozliczeniowy). Po trzech miesiacach
otrzymuje sie karte Mastercard.
Mozesz placic w Internecie do woli !!! (za shareware tez).

Co do Mod4win to jest do niego crack - ogolnodostepny w sieci (dla
leni - http://hack.box.sk).

-
Rafal Neska
rneska_at_sgh.waw.pl , rafal_at_polbox.com
http://www0.sgh.waw.pl/~rneska

Zainteresowany wyjazdem na narty w Alpy - napisz