dlaczego wyswietal smiecie???

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_imipkm.pcz.czest.pl)
Data: Fri 26 Dec 1997 - 16:34:39 MET

wczesniej mialem konto na friko2. jakis czas temu zalozylem sobie konto na
polibudzie czestochowskiej (bo byla taka mozliwosć). w momencie kiedy
wysylalem jakas poczte (z friko2), albo posta, w kolumnie [od] pojawialo
sie moje nazwisko i imie. wszystko jak nalezy. po zmianie konta na
imipkm.pcz.czest.pl wszystko sie powalilo i nie wiem dlaczego. do mojego
nazwiska i imienia dodane rodzaj kodowania. wydlada to mniej wiecej tak:
od: =?ISO-8859-2?Q?Ta=B3ajczyk_Piotr?=

dzieje sie tak tylko w eudorze. w Internet Explolerze Mailu jest OK.
czy moze ktos z wie moze co jest powodem takich krzaków???
pozdrowionka i dawaj tez na priva

email: piotrtal_at_imipkm.pcz.czest.pl
www: http://www.polbox.com/w/whitepio