zworki...

Autor: Andrzej Bednarczyk (andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl)
Data: Fri 26 Dec 1997 - 14:48:25 MET

No właśnie, skoro już pytanie o zworkologii... Kupiłem niedawno Caviara
2.5GB i ten ma 2x5 pinów. Do tej pory miałem 850-kę i 2x3 piny do
zwierania - wszystko było jasne. Teraz te nowe piny nie są opisane,
pytanie czy się do czegoś przydają. Może ktoś ma rozpiskę albo adres
www...

THX.
An_at_y ICQ: 5080558
{ tr4nce_at_mega.com.pl }
{ andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl }