Re: Zasilacz ATX - pytanie

Autor: Vizvary *senior* Istvan (vizys_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 25 Dec 1997 - 22:10:08 MET

Jaroslaw Lis napisał(a) w wiadomoœci:
<34a52814.6411634_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...

>Masz ciekawa definicje szanujacego sie producenta :-)
>Chyba wszystkie pecetowe zasilacze ktore mialem okazje probowac bez
>obciazenia dzialaly pieknie.

Co prawda ja tez nie widze zaleznosc miedzy szacunkiem producenta do siebie
a konstrukcja zasilacza, ale faktem jest ze istnieje cala masa takich
zasilaczy , które wymagaja by napiecie 5 V bylo obciazone ( mozna zarówke
podlaczyc i juz dzialaja )

Vizvary *Senior* Istvan Lodz
vizys_at_priv.onet.pl