Re: KKI czy warto??

Autor: Andrzej Briske (falckpoz_at_pol.pl)
Data: Thu 25 Dec 1997 - 00:58:32 MET

Wiem , że każdy chwali swoje , ale jeśli można , mam dwa konta komercyjne
jedno to ..._at_pol.pl , drugie ..._at_info.com.pl oba działaja naprawde bardzo
dobrze od roku . Była tylko jedna przerwa 7 godzinna , o której zostałem
uprzedzony - zmiany w konfiguracji serwera . Reklam ZERO .

Pozdrawiam

Andrzej Briske
falckpoz_at_pol.pl