Odp: Jak scrackowac trzydziestodniowy shareware?

Autor: Dariusz Zmokly (ak8735_at_kki.net.pl)
Data: Wed 24 Dec 1997 - 23:12:57 MET

> [...]
> monitor instalacji juz go nie widzi. Teraz mam przeinstalowana winde i
> nie chce mi sie instalowac MOD4WINa, bo jak naprawde go bede
> potrzebowal to go nie odpale. Tak sobie pomyslalem ze takim
> "znacznikiem" systemu moze byc przeciez zwykly, nie zawierajacy
> niczego sensownego plik, ktorego MOD4WIN szuka w katalogach
> systemowych windy w czasie instalacji. Moze ktos z Was ma na tym polu
> jakies doswiadczenie. Czekam z niecierpliwoscia na odp. Aha, rady w
> stylu "cofnij zegar systemowy" mozecie sobie podarowac. Z gory dzieki.

Hmm. Jesli ten program rzeczywiscie tworzy jakis niewinny plik, lub zmienia
dlugosc jakiegos istniejacego to mozna to sprawdzic
1. potrzebujemy komputera na ktorym ten program nie byl instalowany
2. zrob dir/s *.* >old.txt
3. zainstaluj program
4. pobaw sie nim troche az uznasz ze program juz zaznaczyl swoja obecnosc
5. odinstaluj go Clean Sweep'em
6. zrob dir/s *.* >new.txt
7. porownaj old.txt z new.txt

Byc moze to zadziala. Jednak jesli autor byl strasznie cwany to moze
modyfikowac jakis plik windowza nie wydluzajac go i wtedy trzeba by
obliczac sumy kontrolne wszystkich plikow co zajeloby znacznie wiecej
czasu.

Powodzenia !
Dariusz Zmokly
ak8735_at_kki.net.pl