SCSI vs IDE

Autor: Grzegorz Bialas (grzechu_at_silesia.pik-net.pl)
Data: Wed 24 Dec 1997 - 16:17:13 MET

Witam!

Mam takie male pytanko - co wg Was jest lepsze do _malego_ servera
Internetowego - kilkanascie/dziesiat kont, strony www. Musi byc pewny - nie
moze zaraz pasc. I tarz mam do wyboru albo Quantum Fireball ST 3,2 albo
Samsung SCSI 2,1. Akurat miejsca w obu przypadkach jest wystarczajaco (choc
im wiecej tym lepiej ;-) ), wiec teraz sie zastanawiam, czy
lepiej/bezpieczniej bedzie miec dysk SCSI czy kupic wiekszy U-IDE?

Jak sadzicie. Napewno macie jakies doswiadczenia z tymi dyskami.. i wogole z
malymi serverami.

Z gory wielkie dzieki Wesolych Swiat!

Pozdrawiam, Grzegorz Bialas, Grzechu
   GSM: 0-602-708083 ICQ: 2351108