FIREBALL 6.4S z SCSI

Autor: Slawek Lewandowski (slawek.lewandowski_at_polkomtel.com.pl)
Data: Wed 24 Dec 1997 - 13:29:42 MET

        Czejść
        Jako że nie znam sie na standarcie SCSI mam pytanie odnosnie
dysku twardego Quantum Fireball 6.4 s wraz z kontrolerami AHA -
1540cp/1542cp. Obecnie pracuje on z predkoscia 5.0 mb/s. W setupie
kontrolerow jest mozliwosc przesylania z wieksza transmisia. Czy mozna
wobec tego podkrecic ten kontroler. Zaznaczam iz nie mam zadnej
dokumentacji odnosnie tych czesci (sa one dostarczone przez Acera wraz z
kompem).

        Pozdrawiam