Re: Wykaz polaczen modemowych 4.2

Autor: Ryszard Kadow (ryskadow_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 21:10:50 MET

>Łączę się nieraz za 30. razem,

a ja uzywam modemu (Bydgoszcz) i lacze sie zawsze za pierwszym razem

>ale jak mi się już uda, to prawie zawsze jest 33600.

a u mnie w NT wypisuje 57600 i nikt mi nie wierzy

>Transfer średni w granicach 1500cps.
W programie wykaz sredni transfer z przynajmniej 1/2 godziny wynosi od
2,2-2,7

a FTP to spokojnie wyciaga ok. 4-4,5 kb na ZIPie

dodam ze takie osiagi otrzymalem dopiero po przejsciu na MMX, moze to nie ma
nic wspolnego z tym,

>Program wykaz jest w porządku.

jest ok, chodziaz napisalem dla siebie w DOSie ( a potem w Delphi ) podobny
funkcjonalnie program dla wlasnego uzytku.

Pozdrawiam
    Ryszard Kadow

Zapraszam na strone o Marynarce Wojennej RP
http://private.psi.com.pl/pmw/