Re: Segate Medalist - chyba jednak nie złoty.

Autor: Adam N. (adam_at_stgambit.gda.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 14:05:16 MET

Witam
Miałem kiedyś sytuację nieco podobną. Problem polegał na tym że płyta
automatycznie wykrywała tryb PIO dla dysku jako PIO-3. Tym czasem ten dysk
(Quantum Maverick 540MB) mógł pracować tylko na PIO-2. Po ręcznym
przestawieniu w setupie opcji PIO z Auto na PIO-2 problem zniknał.
Segate 1.2 powinien pracować na PIO-4, jeśli możesz spróbuj przestawić w
setupie na PIO-3 i spróbować.

Pozdrawiam
Adam Niedziwadek
adam_at_stgambit.gda.pl