Re: Drukarki HP - ostrzezenie - Pierd*&^%%$ w bambus

Autor: Chester E.M. (chester_at_kki.net.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 09:58:21 MET

<slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl> wrote:
>: Lee, cos nie tak - co prawda HP690C+ ma wyraznie (i po polsku) napisane,
ze
>: nie nadaje sie do pracy w sieci, i prawda jest, ze licencje maja takie
>: bleee bleee bleee w jezyku niedouczonych prawnikow (stosuja stylistyke
>: amerykanska, a nie polska - "stanowczo zabrania sie pod kara dozywotniego
>: wiezienia posiadania w/w nosnikow danych bez zezwolenia odnosnych wladz")

W łeb się facet walnij.
W każdej umowie licencyjnej zawarta jest klauzula - że obowiązuje parawo
stanowione dla każdego państwa. Nie chce mi się przepisywać umowy
licencyjnej - po prostu sobie poczytaj.

Odnośnie 2 kierunkowej komunikacji:

Do każdej drukarki HP przy równoczesnym wykorzystaniu Windows 3.X, 95, NT
WYMAGANY JEST PRZEWÓD TYPU BITRONICS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Powyższy tekst dedykuje wszystkim idiotycznym wypowiedziom odnośnie 2
kierunkowej komunikacji.
Pisałem z resztą o tym przy okazji Zje*^&%*^&% redakcji Chipa(y)

            Chester E.M.