Re: ? FIC PA-2012 ?

Autor: Marek L. Kozak (marko_at_mega.com.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 06:27:30 MET

lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl napisał(a) w artykule
<67me9h$es$17_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> Adaptec jest drogi. NCR jest tani.
>
> Adaptec jest niepisanym standardem, wiec software bedzie chodzil.
> NCR jest tani :-) I w sumie dobry.
 Pytanie czy na tym wszystko będzie chodziło ?

> Tylko raczej nie kupilbym takiego bez BIOS, z obsluga z rom plyty
glownej.
> Pare $ wiecej zaplacilbym, ale przynajmniej nie mialbym klopotu jak
> przyjdzie zmienic plyte glowna...
Właśnie znalazłem w swoim archiwum wątek o kontrolerach z BIOSem. Polecano
tam Tekram 310U (ultra) - ponoć kosztuje 220 PLN. Wiesz coś o nim ?

--
Pozdrawiam
Marek L. Kozak