Re: NOSPAM

Autor: KEL (EXILE90.AT.NETCOM.CA_at_NETCOM.CA)
Data: Mon 22 Dec 1997 - 22:57:53 MET

Maciej Wyczawski <gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl> wrote:

> Czy dodanie do adresu zwrotnego jakiegos dodatku (nospam itp.) przynioslo
> zamierzony efekt. Mniej przychodzi? Nie przychodzi wogole?
Na samym poczatku nie uzywalem zadnych "dodatkow". W ciagu trzech
pierwszych tygodni dostalem ok. 500 roznego rodzaju wiadomosci.
Nastepnie dodalem "nospam", pomoglo. Ciagle dostawalem spam ale mniej
(5-10 na tydzien). Idac za porada "doswiadczonego" u-nauty sciagnalem
sobie najnowszego builk-mail'a i zaczalem go testowac. Zauwazylem ze
posiada on ciekawy filtr - mozesz ustawic sobie ze w momencie gdy
znajdziesz "nospam" w adresie mailer usunie to slowo i zrobi cos w
rodzaju "an educated guess" i sprawdzi czy twoj adres jest w pozadku.
Jesli sa jakiesz bledy to ten filtr poprawi adres do poprawnej formy
(xxx_at_yyy.zzz). Po kilku dniach testowania doszedlem do wniosku ze
"nospam" nic nie daje. Pomaga natomiast dodanie jnnych dodatkow jak:
cyfry, dodatkowe litery itp.

> U siebie zauwazylem (nie uzywam "dodatku"), ze jak tylko wychyle sie poza
> polska grupe to przez najblizsze ok. 2 tyg. mam tego, ze cho, cho. Potem
> mija.
Takie sa uroki u-net'u :P

Od jakiegos roku urzywam exile90.at.netcom.ca_at_netcom.ca. Moglbym
policzyc na palcach ile spam'u dostalem od tamtej pory. (najczesciej
wysylam do hack, crack i warez grop czyli do grop skad dostaniesz
tysiace spam'u jesli sie nie zabezpieczysz)

Pomysl jak moglbys zmienic swoj adres zeby sie ubezpieczyc na
przyszlosc.

P.S.

Nigdy nie uzywaj swojego e-maila w tresci wiadomosci (podpis) jesli
wysylasz wiadomosci na jakakolwiek grope erotyczna. Spamerzy z tych
grop uzywaja filtrow do filtrowania calych wiadomosci a nie tylko
naglowkow.

Powodzenia,

Konrad Latala

E-Mail: exile90_at_netcom.ca (ask, before sending binaries)
ICQ UIN: 1830634 ICE CHAT: KEL, kel, exile90