Re: Gravis ultrasound

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Mon 22 Dec 1997 - 19:21:59 MET

Łukasz Bajoński wrote:

> "Marmot" <marmot_at_friko.onet.pl> napisał(a):
>
> /> > /> Poszukuje emulatora soundblaster'a na Gravis ultrasound PnP
> /> > /> ale chodzi o to zeby emulowal min. SB 16, a najlepiej SB32 pod dosem
> /> albo
> /> > Zapomnij, cudów nie ma ...
> />
> /> Ja tam pogodzilem sie z brakiem zgodnosci z SB, a i tak nie wymienil bym
> /> karty na zadna inna bo brakowalo by mi tych fajnych dem i tego brzmienia
> /> ktorego nie ma zadna SB.
>
> Masz rację, dla tych samych przyczyn kupiłem GUSa PnP :)
> [...]

A jak ja włożyłem sobie GUSa PnP, to mi się komp w ogóle nie bootował :-(
Bez głupich joke'ów, wsadziłem, gdzie trzeba ;-)
(Płyta 430FX, oficjalnie jest support PnP ver. 1.0)

BTW. Czy mieliście jakieś problemy z instalacją tej karty? Bo ja ją miałem
skonfigurować kolesiowi, ale za nic się nie daje:
W DOSie działa. W Win95...
Ma płytę HX i iP166. Instaluję mu drivery z dyskietek. Niby OK, ale po
restarcie znowu 'system wykrył nowy sprzęt', trzeba podać path do drivera, i
tak 3 razy. Oczywiście nic to nie daje.
W menedzerze urządzeń są 3 urządzenia GUS PnP w sekcji "?"
Nic nie działa.
Pomocy (najlepiej na email) !!!

Pozdrowienia,

Jacek Fiok