Re: Bardzo duża prośba o pomoc! (tablica alokacji FAT)

Autor: Toczek (Toczek_at_kki.net.pl)
Data: Mon 22 Dec 1997 - 19:26:58 MET

On 22 Dec 97 00:06:28 GMT, "Zając" <hare_at_friko2.onet.pl> wrote:

>Nie pomogło.... :(
>Dzięki za chęci

To w takim razie nie zapomnij o antystatycznej torebce na dysk, bo Ci
nie przyjma :-))).
A swoja droga, to obejrzalbym ten dysk w jakims znanym mi sprzecie, bo
te Twoje problemy pachna mi jakims banalem (bez obrazy - takie
[banalne] usterki czy bledy sa najtrudniejsze do namierzenia)

--
Toczek; UIN:1007443
Toczek_at_kki.net.pl