Re: EMM386 wiesza kompa...

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 22 Dec 1997 - 11:01:35 MET

On 21 Dec 1997 04:21:25 GMT, Adam Plaszczyca
<trzypion_at_micros.micros.com.pl> wrote:

>Ano właśnie.. DOstałem nowy sprzęt do firmy i mam z nim problemy.
>Sprzęcik to P200MMX, Płyta Tekram (Intel TX), pamięć 32 MB na dimm, dysk
>SCSI 2,5 GB sterownuik SCSI BUS-Logic, Grafika S3 trio, karta sieciowa
>EZ3200...
>
>I Wszystko chodzi dobrze, tylko Jezeli w CONFIG.SYS znajdzie sie
>EMM386.exe (z parametrem noems novcpi) to komp zwisa przy starcie.
>Himem.sys przechodzi, natomioast emm się gubi.... Czy ktoś może zna
>rozwiązanie tego problemu?
Mialem cos takiego jak mialem wirusa - przy emm386 przy ladowaniu
pierwszego programu do umb komp. sie wieszal. Mozna go wykryc (tego
wirusa), ze w panelu sterowania przy sterownikach kontrolera HDD sa
zolte wykrzykniki (o ile win95 jest dobrze zainstalowany), poniewaz
ten wirus kasuje pliki do obslugi HDD i prawdopodobnie FDD (po
usunieciu wirusa wykrzykniki znikaja). Jesli masz cos takiego to radze
stworzyc gdzies na czystym komp. emergency dysk z antywirusem (polecam
mcafee, chyba jest na chipie). Wirus ten nazywa sie Peter IIb.
runtime.

Grzegorz Sawicki
e-mail:
       gsawicki_at_friko.onet.pl