Re: Czy kto się dowiadywał o abonament

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 22 Dec 1997 - 02:54:24 MET

On Wed, 17 Dec 1997 20:44:26 +0100, Niebieski wrote:
>Ja tez dzwonilem do TPsa w Opolu ale z innym pytaniem - odnosnie dzierzawki
>Pani (chyba blondynka) odpowiedziala tak : Telekomunikacja nigdy nie
>wydzierzawiala
>zadnych linii telef. osobom prywatnym , moze pomylil Pan numer ?
>- Co znaczy pomylilem numer , to jest biuro obslugi klienta ?
>- Tak ale moze chcial Pan zadzwonic do innej firmy , bo tu gdzie Pan dzwoni
>to jest Telekomunikacja :(
>Odlozylem sluchawke

Nie martw sie. Sam niedawno podsylalem scenke z Anglii. Dzwonimy do
British Telecom, i ...:
- prywatnie czy z firmy?
- prywatnie
- przelaczam ...... slucham
- Chcialem sobie zalozyc linie ISDN ...
- Zle pan zadwonil. Prosze z dzialem obslugi firm, tu jest dzial
   obslugi telefonow prywatnych.
- Ale ja chcialem prywatnie do domu.
- Prosze dzwonic do dzialu obslugi firm.

:-)

J.