Kłopoty z pamięcią

Autor: Ma'Lou (malou_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 21 Dec 1997 - 15:06:54 MET

Kupiłem sobie niedawno pamięć dwie kostki 16MB .czyli mam 32MB

Podczas testu w Chechit ( z 1990 r. ) występują błędy.W Checkit Pro ( z
1993) też są błędy.W Norton Utilites
błędów nie ma.Podczs startu komputera i testu pamięci wszystko jest ok.

W starym checkit:
w Extended memory
error at 16768k - ran out of ems memory to test

base memory
error at adress 00efa0h bits fedcba98

High addres memory
error at 167

Gdy ustawiam w BIOSie memory hole at 15MB addr to komputer się zawiesza
podczas ładowania systemu i czasami restartu komputer testuje tylko 15MB .

Nie wiem co z nią jest.Czy to stary checkit ? Czy może stary BIOS ( mam
Awarda z końca 1995 roku )? Czy złe ustawienia w Biosie ?
A może pamięć nadaje się do wymiany ?

Proszę o pomoc !!!! (najlepiej na e-mail)
Dzięki.

--
malou_at_friko2.onet.pl