USRobotics Sportster Internal Voice 33,6

Autor: dexxus (dexxus_at_polbox.pl)
Data: Sun 21 Dec 1997 - 13:52:07 MET

Mam problem :(
Nabyłem niedawno owy modem i zacząłem od razu buszować po sieci.Niestety
ani razu nie udało mi się połączyć na 33,6kbps.Maksymalną prędkością
jest tylko 24kbps.Czy wiecie może jak można poprawić ten stan
rzeczy(jakieś komendy,etc.)? Kilka miesięcy temu używałem Logicode28800
i zawsze łączyłem się na "maxa".Denerwujące jest także w moim nowym
modemie ciągłe wysyłanie sygnału dźwiękowego podczas dzwonienia
gdziekolwiek(powtarzający sie co 1,5sek.sygnał).Co to może być ???

Z góry dzięki za pomoc