Re: FIRE GL 4000 -driver

Autor: Cheetah (Szumik_at_worldnet.att.net)
Data: Sun 21 Dec 1997 - 07:37:43 MET

Czesc !!!! Jeszcze raz !!!
Nie chodzi mi o to czy masz ta karte czy nie.
To jest wazne niestety tylko dla Ciebie.
Moze ja sie myle, ale moge sie zalozyc ,ze
na rynku polskim nikt nie ma takiej karty, mam tutaj na mysli
uzytkownikow prywatnych, nie firmy .
Tak wiec w news nie znajdzesz prawdopodobnie pomocy na ten
szczegolny temat.
Na pewno znajdziesz ja na stronie Diamond'a ktory ta karte
wyprodukowal.
A poza tym, nie tylko na stronie ile wysylajac e-mail do service dept.
w Diamond.
Jezeli taki driver jest dostepny to oni na pewno Ci go przysla i to za
darmo, czlowieku.
Cena na stronie:
http://www.diamondmm.com/products/current/firegl-4000.cfm
Ja na pewno nie uwieze w to ,ze znajdziesz pomoc tutaj
dla karty graficznej Diamond Fire GL 4000 za $3000,
to nie ten zakres portfela, czlowiek.
Ponad 85% ludzi tutaj nigdy nie slyszalo o takiej karcie a co dopiero o jej
cenie.
Tak ze na pewno nie beda mieli nic do powiedzenia na jej temat, i driver'ow
tez nie beda mieli.
Wyslij e-mail do Diamond'a a oni Ci na pewno pomoga, uwiez mi.