Re:4 rozne problemy

Autor: Marcin Porebski (porebskm_at_chimera.ae.krakow.pl)
Data: Sat 20 Dec 1997 - 17:32:20 MET

Przepraszam za niesprecyzowanie moich
problemow, sprobuje to naprawic:
/>1. Gdzie jest umieszczana pamiec cache w komputerze?
Chodzi mi o pamiec podreczna. Przy starcie komputer nie powiadamia
mnie o jej wielkosci, czy to w porzadku? Jakim programikiem moglbym
sprawdzic, ile owej pamieci posiadam?

/> 2. Komputer pracukjacy po systemem Win 95, zaczal
/> ostatnio bez wyswietlania zadnych bledow, zawieaszac sie.
/> Wykluczam cooler jako winowajcę? Gdzie szukać przyczyny?
Rzeczywiscie winowajcom byl konflikt przerwan, po zainstalowaniu
IE4.0 nagle wystapil konflikt przerwania drukarki, czy mozliwe
by IE az tak bruzdzil w systemie?
Tutaj podziekowania dla Pana Lukasza Bajonskiego!

/> 3. Posiadam komputer z procesorem Pentium Intel133,
/> mimo tego wszystki programy diagnostyczne podaja wynik
/> jak dla Pentium90(Np NUtilities 21.0). Wiem ze procesor nie jest
/> podkrecony, czy wine za taki stan rzeczy moze ponosic plyta
/> glowna lub brak pamieci cache?
Z tym naprawde nie moge sobie poradzic. Procesor wykrywany
jest prawidlowo jako IntelPentium133, czy pomimo tego
zle ustawienie zworek moze miec na to jakis wplyw?

4. Zagubilem instrukcje do plyty? Jak moge dowiedziec
sie kto jest jej producentem, czy na plycie powinny byc
umieszczone jakiekolwiek informacje?

Marcin Porebski
e-mail: porebskm_at_chimera.ae.krakow.pl