Re: Jak odbierac faxy ?

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 20 Dec 1997 - 09:11:40 MET

On 16 Dec 1997 12:45:51 GMT, "Przygoda" <przyziu_at_friko2.onet.pl>
wrote:

>Mam Zoltrixa.Jak przy jego pomocy odbierac faxy?
>Czy komputer i drukarka musza byc wlaczone caly czas ?

Drukarka nie. Chyba, że chczesz od razu drukować. Ale nie musisz.
Komputer przeważnie tak, aczkolwiek są bardziej profesjonalne (czytaj:
drogie) faxmodemy zewnętrzne, które mają własną pamięc (kilka MB).

>Acha,pod ten sam numer telefonu mam podpiety tez normalny telefon.
>Czy podczas odbierania faxu bede musial wylaczyc telefon ?

Wystarczy, że nikt nie podniesie słuchawki. I polecam podłączenie
telefonu _przez_ modem a nie _obok_ modemu.

BTW: co coznaczają te dwa nastepne postingi z jakimiś dziwnymi
szyframi ?

* e-mail: lawa_at_priv.onet.pl
* motto : Cztery kółka ? To dobre dla dzieci !